wtorek, 30 lipca 2013

Hamak

w prezencie dostała Agusia. Kółka robiłam w PL a resztę już u Niej. Łączenie kółek i prace wykończeniowe zajęły mi tydzień...
Oto kółka:
I prace przy łączeniu kółek:

I gotowy hamak, który w tej wersji okazał się za długi do stelaża, którym dysponowała Aga.
Zatem trzeba było pomyśleć nad sposobem skrócenia. I wymyśliłyśmy zszycie tunelu:

Wpakowałyśmy do niego 4 poduszeczki - jaśki Ikea. Tunel zamknęłam "sznurówką" z włóczki. I całość po przeróbkach prezentuje się tak:

Z pozostałych kółek zrobiłam dwie poszewki na poduszeczki:

Poduszki miały być dodatkiem do hamaka:-) Teraz są zbędne.
Mam nadzieję, że prezent długo będzie cieszył Agę.

Pozdrawiam

Kama


3 komentarze:

  1. Rewelacyjny hamak. Cudny prezent zrobiłaś :-)
    Pomysł z poduszkami w tunelu świetny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny hamaczek i ten zagłówek REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak... tylko słonie na nim leżeć nie mogą...:( za to Alinka ma mnóstwo radości z bujania...

    OdpowiedzUsuń