środa, 22 kwietnia 2015

Jak uwolniłam bloga z chińskich znaczków...

 Kilka dni temu, gdy napisałam nowego posta, okazało się, że mój blog się nie wyświetla :-( Zamiast tego wyskakują chińskie znaczki. Sądziłam, że to chwilowe i nie robiłam nic. Okazało się jednak, że nie tylko na mojej przeglądarce wyskakują chińskie krzaki. Próbowałam napisać o kłopotach do bloggera ... ale jak? Przesłałam opinię... i nic.
  Poprosiłam męża o pomoc, ale jakoś nie doczekałam się :-(
  Znajomy stwierdził, że to z pewnością od jakiegoś linka, którego ściągnęłam ostatnio.
  Temat nie dawał mi spokoju. Wpisałam w wyszukiwarkę mój problem i dotarłam do bloga Poukładany Świat. A tam pięknie wyjaśnione jak można pozbyć się chińskich znaczków... Zgodnie z radą usunęłam licznik odwiedzin i... HUUUURAAAAA!!! Odzyskałam bloga :-) DZIĘKUJĘ :-)

 Pozdrawiam uszczęśliwiona

 Kama

 

1 komentarz: