środa, 6 stycznia 2016

Podsumowanie wyzwania książkowego 2015. I nowe :-)

Na początku ub roku zadeklarowałam udział w wyzwaniu książkowym Amelinowej:
Cały rok czytałam. I to całkiem sporo :-)
Niestety nie udało mi się przeczytać książek potrzebnych do odhaczenia poszczególnych punktów.
Wypełnienie zadania u mnie wygląda tak:
1. Więcej nić 215 stron
2. Autorem jest kobieta
3. Została wydana w 2015r.

4, Ma smutne zakończenie
5. W tytule jest nazwa miasta ( u mnie nazwa państwa)

6. Film oparty na książce

7. Ma więcej niż 100 lat
8.Oparta na prawdziwej historii
9. Ma tylko jedno słowo w tytule
10. Autor ma takie same inicjały jak ja

11.Została wydana w roku moich narodzin ... :-)
12.Ma co najmniej dwóch autorów
13. W tytule jest imię
14. Autorem jest mężczyzna
15. Miałam przeczytać w szkole, ale się nie udało

16. Napisał ktoś przed 30
17. W tytule jest kolor
18 Przeczytana w jeden weekend
19. Nie ma w niej ludzi
20. Typowy romans
21. Poradnik

22. Historyczna lub polityczna

23. W języku angielskim
24. Epistolarna

25. Autor pod pseudonimem
      Sława Korceb "Serce i zegar biją do czasu"
26. Akcja rozgrywa się podczas wojny
27. Głowny bohater ma imię na tę samą literę co ja
28. Akcja nie dzieje się w Europie
29. Zaczęłam kiedyś czytać, a nie skończyłam


Na 29 przeczytałam 26. W całym roku przeczytałam dużo więcej. Jestem zadowolona z mojego wyniku.
 W tym roku przeczytam 52 książki oraz tyle książek ile mam wzrostu.
 Myślę, że mi się uda sprostać obu wyzwaniom :-)

 Pozdrawiam

 Kama

Wszystkie zdjęcia pochodzą ze strony lubimy czytać
















1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe wyzwanie - trudno jest sprostać wszystkim punktom. Dla mnie i tak jesteś wielka - 26 na 29 to wg mnie bardzo dobry wynik :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń