piątek, 12 kwietnia 2013

szydełkowy sweterek i komin.

Ostatnimi czasy niewiele robię na szydełku , czy na drutach. Jakieś ogólne zniechęcenie i beznadzieja mnie ogarnia... Ale grzebiąc w SH znalazłam śliczny szydełkowy sweterek. I musiałam go mieć :-) Za całe 10 zł.


 A teraz zapowiedziany w tytule komin:-) Robiłam go w grudniu i zrobił się baardzo szybko ściegiem patentowym z bardzo fajnej włóczki :-)  Wcześniej nie miałam okazji go sfotografować. Jest teraz.
Zawijany na raz:
Jako Częściowe nakrycie głowy:


I zawijany na dwa razy:





                                                   



 Mam nadzieję, że już za chwilę przestanę go nosić:-)

Pozdrawiam

Kama

3 komentarze:

  1. Świetny sweterek kupiłaś :-) No i w moim ukochanym kolorze :-)
    Komin świetny - rewelacyjne kolory ma ta włóczka :-) Bardzo Ci w nim ładnie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmmm... komin jest cudny... piekna wloczka. Ciekawe skad ja masz :) Tez chcialabym moc zalozyc taki sweterek... Jak widac mozna czasami znalezc skarby i w SH... ja tam dzisiaj na polowaniu bylam... na wyprzedazy tona materialu... i Ikea... i wiosna jest!
    Buziole
    Agusia

    OdpowiedzUsuń