piątek, 9 sierpnia 2013

Igielnik

Wykonany na prośbę Agi już jakiś czas temu. W końcu doczekał się publikacji.
 Zrobiony bez schematu, ale podpatrywałam podobną filiżankę w jakiejś niemieckiej gazetce. I podstawek mi wyszedł nieco zwichrowany, ale już taki został .

Igielnik na tle mięty bananowej, mięty czekoladowej i kolowca :-)
 A przy okazji czapka zrobiona dla Mai, ale  Lila stwierdziła, że to  "Jest najpiękniejsza czapka na świecie" I postanowiłam, że Mai zrobię drugą.


Schemat z rosyjskiej stronki Klik

Pozdrawiam cieplutko, nadal zalawendowana i dziękuję za komentarze :-)

Kama

2 komentarze:

  1. Śliczna czapka - wspaniały wzór. A najważniejsze, że dziewczynkom się podoba :-)
    Igielnik cudowny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Igielnik mój ukochany! Bez niego sobie nie wyobrażam mojego szycia.... a czapka... jest o nią mała wojna bardzo często. Cóż.... muszę zamówić drugą najpiękniejszą na świecie....
    Buzia
    Agusia

    OdpowiedzUsuń