sobota, 16 listopada 2013

Candy Listopadowe :-)

 Mój blog ma już 3 lata :-) Dokładnie dziś. Ogłaszam więc candy. Moje pierwsze:-)
Do wygrania jest chusta

Kolorki takie jak na ostatnim zdjęciu.
 Teraz zasady...


1. Proszę u siebie na blogu zamieścić  podlinkowany   banerek
2. Dodać pod tym postem komentarz wyrazić chęć udziału :)
 3. Ci którzy nie prowadzą bloga proszę zostawić @
4. Zapisujemy się do 30 listopada , wyniki  1 grudnia
Będzie mi miło jak dodacie mnie do blogów obserwowanych 

I banerek:
Powodzenia :-)
Kama

26 komentarzy:

  1. Z przyjemnością się zapisuję :-) Piękna chusta.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też się zapisuję! Takiej chusty nie odpuszczę.
    Pozdrawiam
    Aga S.

    OdpowiedzUsuń
  3. cuda cudeńka pozd. kaffa

    OdpowiedzUsuń
  4. @ Ja też chcę też chcę będzie mi pasować do płaszczyka który właśnie dzisiaj mąż mi sprezentował :-)
    Pozdrawiam Aleksandra L.
    oczywiście link wstawiam na facebooku :-) ponieważ bloga nie prowadzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie i zgłaszam się do kolejki. Chusta bardzo, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chusta bardzo ładna, piękne kolory z przyjemnością zgłaszam się do zabawy. pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blog aktualnie wariuje dodam Cię do obserwowanych blogów jak tylko będzie to możliwe. Nie widzę u Ciebie listy obserwatorów do której bym mogła się dopisać

      Usuń
  7. Dopisuję się do zabawy :):):) Z przyjemnością! Banerek już u mnie wisi :) Z chęcią też zaciągnę się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj! Bardzo chętnie zapisuję się bo chusta kusi ;) Banerek już na blogu:
    http://poleskieinspiracje.blogspot.com/
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzenie... ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. =)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję takiej rocznicy w blogowaniu :D
    CHustka prześliczna !!! Ja na drutach nie umiem
    więc to dla mnie arcydzieło ;))) Chętnie
    spróbuję swojego szczęścia zapraszam do siebie ;)))

    http://xymciadm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chusta, ja nie mam tyle cierpliwości żeby taką zrobić, więc chętnie ją przygarnę. Banerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna chusta! Cieszę się, że zdążyłam.
    Zapraszam również do mnie na candy.
    Pozdrawiam.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  13. chusty są wspaniałe , a Twoja wprost cudowna ... poluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ustawiam się i ja w kolejce - chusta jest po prostu cudna:-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. z przyjemnością się dopisuję, może szczęście się do mnie uśmiechnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam tez do siebie, na nieco skromniejsze candy ;)

      Usuń
  16. Chusta - marzenie! Z wielką chęcią stanę w ogonku, może właśnie do mnie uśmiechnie się szczęście? Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję 3 rocznicy bloga:)
    Śliczna chusta:) Z przyjemnością stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby kolejnych rocznic blogowania było bez liku :) Chusta boska! Chętnie bym się w nią otuliła. Pozdrawiam /violka

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna chusta:)Chętnie się w nią wtulę:)Ciekawie jest u Ciebie,więc z przyjemnością zostaję:)Zapraszam do mnie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję trzech latek :) a kolorki chusty strasznie mi pasują ;) piszę się

    OdpowiedzUsuń
  21. Ustawiam się w kolejce po prześliczną chustę. Banerek umieściłam w zakładce candy/konkursy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna chusta, dopisuję się do listy, jako że nie mam jeszcze chusty szydełkowej. Zaraz się zabieram za wstawianie banerka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też, ja też ...
    chusta śliczna, miałabym na zmianę bo teraz towarzyszy mi tylko biała ;)

    OdpowiedzUsuń