sobota, 30 listopada 2013

Piernikowo...

się zrobiło dzisiaj... Trochę za sprawą Mai, która jest chora i sama nie wie, co ze sobą zrobić a trochę z mojej ciekawości.
Powstały choinki piernikowe




Inspirowane choinkami podpatrzonymi tutaj
Zrobiłyśmy też mini domki
Domki zrobione są z przepisu i przy pomocy szablonu z tej stronki. Moje nie są tak piękne jak oryginalne, ale podszkolę się ;-)

 U nas śniegu jeszcze nie ma, ale zimno daje o sobie znać. A na oknie pyszni się azalia


W rzeczywistości jest jeszcze piękniejsza :-)

Jutro losowanie mojego candy :-) jeszcze kilkanaście minut zostało na zapisy. Zapraszam :-)

Dziękuję za wszystkie komentarze i pozdrawiam ciepło.

Kama



6 komentarzy:

  1. piękne domeczki i zapewne pyszniutkie, choineczki też śliczne, gratulacje udanego, piernikowego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie je upiekłaś, i choinki, i domeczki - słodkie lukrowane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszły i domki, i choineczki, ja jeszcze się w tym roku nie zabrałam za pierniki:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne piernikowe choinki i domki :-) Wspaniałości :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kreatywnie jak zawsze :) ja mam jeszcze przed sobą pierniczenie.... ale... już się nie mogę doczekać :)
    Agusia

    OdpowiedzUsuń
  6. mniaammmmmmmmmmmm
    pozdro.kaffa

    OdpowiedzUsuń