niedziela, 9 marca 2014

golf pod choinkę i wiosna :-)

Golf jest prezentem gwiazdkowym dla mojego męża. Pod choinką znalazła się włóczka, z której pod koniec lutego skończyłam robić golf. Efekt jest taki:
I zbliżenie wzorku
I z wiosennymi tulipankami w tle
Golf wyjęłam z szafy specjalnie do zdjęć, bo wiosna i już za ciepły, ale mąż bardzo go lubi i zapewnia, że będzie go nosił.

 Poza tym... wiosna :-)
 Od kilku tygodni na balkonie kwitną mi prymulki i mimo porannych  przymrozków nie marzną.


I wiosenne różowe paznokcie... taka mała chwilka zapomnienia z okazji dnia kobiet :-)
Dziś u mnie trochę misz- masz. Na koniec ciasto bananowiec. Przepis ze strony Ewy Wachowicz . Mój wygląda tak:
Pozdrawiam wiosennie :-)
Kama



2 komentarze:

  1. Piękny sweterek! Wszystko mi się w nim podoba, a najbardziej zadowolona mina męża, fajnie jak , rzeczy które zrobimy podobają się najbliższym, a już szczyt szczęścia, gdy są używane i noszone, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widząc uśmiech Twojego męża, nie mam wątpliwości, że jest zadowolony ze swojego nowego swetra :-) Bardzo podoba mi się wzór, który wykorzystałaś do jego zrobienia. Kolor rewelacyjny.
    Śliczny lakier miałaś na paznokciach :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń