sobota, 6 grudnia 2014

Girlanda świąteczna

Od pewnego czasu nosiłam się z chęcią uszycia girlandy.  W końcu zebrałam się w sobie i uszyłam:-)
Faza projektu :
Niestety lampa coś nie zadziałała :(
I gotowa girlanda :



Kilka dni temu na prośbę koleżanki zrobiłam bałwankową czapkę. Została ona wykorzystana w sesji fotograficznej studia FLESZ. Tutaj Kamilka   mała modeleczka (moja imienniczka) w czapeczce mojego wykonania :-) I przy okazji studia flesz Ja i moja ukochana lawenda  - to zdjęcie z września. Jeszcze było pięknie i słonecznie - takie wspomnienie lata...

 Pozdrawiam ciepło
Kama

1 komentarz:

  1. Wspaniała girlanda :-)
    Zdjęcia cudne - Twoja imienniczka w wydzierganej przez Ciebie czapce wygląda wspaniale. A Ty na tle lawendy... wyglądasz zjawiskowo.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń