sobota, 28 kwietnia 2012

Weekendowo :-)

 Zaczął się dłuuugi weekend, czas odpoczynku ;-)

 Właśnie wróciłam z działki...odkryliśmy, że ktoś nam zostawił masę śmieci w jednym miejscu, zdążyły już pięknie zarosnąć. Dziś zabraliśmy się za porządkowanie bałaganu. Oj zajmie nam to niejeden dzień. Już odkopaliśmy 3 wory "skarbów"
 Poza tym... groszek rośnie. Rzodkiewka, cebula, szczypiorek, sałata, buraczki i 4 rodzaje kwiatków wzeszły. Lawenda puściła nowe pędy. Jednym słowem idealnie :-) Nawet mam wrażenie, że marchewka gdzieniegdzie wschodzi. Posiane 2 dni temu w domu ogórki kiełkują w doniczkach ... Pełen sukces ogrodniczy. Nawet sałatę w skrzynce sobie posiałam, żeby była "pod ręką".
 Na działce zrobił mi mąż dzisiaj podwyższoną rabatę na zioła i pomidory. Trzeba ją teraz wypełnić ziemią i można przesadzać ziółka :-)

 To w ramach relaksu :-)
 Teraz biegnę piec chleb, bo na śniadanie nic nie ma .

 Ale przedtem rozmówki rodzinne :
 Jemy kolację, dość późną - dzieci już po, ale się kręcą.
 Maja:
 - Czy ktoś naleje mi wody do picia?
Ogólnie zignorowana prośba, są ważniejsze tematy. Po chwili mężowi się przypomina:
 - Dobra Filip lejesz Mai wodę...
 - W żadnym wypadku, Maja dziś prysznic bierze- protestuję.

 Pozdrawiam
 Kama

 *****
 Aktualnie czytam:
 "Ogród Letni" Paulliny Simons

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz