sobota, 6 października 2012

Jesienna wróżka

 No oczywiście Maja jest Jesienną Wróżką. Gra taką rolę w trakcie pasowania maluchów na przedszkolaka. Maja to przedstawicielka najstarszej grupy w przedszkolu. Strój wróżki przygotowywałyśmy razem dziś zgodnie z tym, co Jesienna Wróżka mówi... A co mówi , to na końcu.
 Najpierw zrobiłyśmy gruszki i liście
Później gruszki nakleiłyśmy na fartuszek
a z liści zrobiłyśmy spinki i kilka nakleiłyśmy na bluzce
 Uczesałam dziecię, które wcześniej się ubrało i oto Jesienna Wróżka,

 
 która mówi taki wierszyk:
               Gdy ugryzę czerwone jabłuszko
               To zostanę jesienną wróżką
                 Na kucykach zamiast wstążek
                 Jesień liście mi zawiąże
              I naszyje na fartuszek
              Szlaczek z małych złotych gruszek...
   I od razu jakaś ładniejsza ta nasza  jesień, mimo wiatru i chlapy za oknem.
 I zapomniałam, ale sobie przypomniałam- moje ostatnie pazurki:
i z bliska

 
  Pozdrawiam
  Kama




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz