niedziela, 14 października 2012

pomarańczowo, moherowo


 Jesień pełną parą i czas na przygotowania do zimy... W związku z tym dorobiłam sobie pomarańczowy moherowy komplecik do chusty, która się zrobiła w ub roku. Do pracy użyłam moheru z jedwabiem - cieniusieńkiego jak pajęczynka. Czapka jest zrobiona z podwójnej nitki, mitenki i chusta pojedynczo. Komplecik wygląda tak:
I na rączkach
Chusta:



Przy okazji chusty. Ubiegłoroczna chusta zielona z Gucia.
I druga - także z Gucia: brązowo - ekri:
I moja ulubiona , także z Gucia w kolorze ekri i do tego mitenki na modelce :-)
Tym wzorem mam zrobioną chustę szarą z anilany - jest cieplutka, ale nie tak ładna...


 W minionym tygodniu skończyłam ponczo dla koleżanki. Jest w kolorze jagody (na zdjęciach tego nie widać) Dla siebie robię takie samo , tylko mniejsze.
Wzór ze strony  http://wzoryszydelkowe.blogspot.com/search/label/ponczo-Poncho.

I to chyba wszystko na dziś. Dobrego tygodnia :-)
Kama







1 komentarz:

  1. Ile śliczności wydziergałaś :-)
    Komplet w kolorze pomarańczowym - cudny ! wszystko w nim jest idealne :-)
    Chusty szydełkowe - rewelacyjne. I moją ulubioną też jest ta ecru :-)
    Ponczo - piękne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń